آخرین اخبار
کد مطلب: 124251
پشت پرده سکوت دولت در قبال استعفاي جنتي/ اجراي نمايش مظلوم نمايي در آستانه انتخابات با بازيگري جنتي!
تاریخ انتشار : 1395/07/27 12:43:43
نمایش : 3410
دولت براي منحرف کردن افکار عمومي به جاي آنکه جنتي را به خاطر عملکرد ناشايست او محاکمه کند فضا را براي استعفاي او فراهم کرده است تا در نهايت با استعفاي او هم از بار اقدامات چند ساله جنتي رهايي پيدا کند و هم فرصتي براي مظلوم نمايي به دست آورد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ طي روزهاي گذشته جنجال استعفاي جنتي و خروج وي از مسند وزارت ارشاد به تيتر شماره يک رسانه هاي زنجيره اي و اصلاح طلب تبديل شده است.

 

دولت يازدهم نيز با سکوت خود به اين شايعات دامن زده است تا جايي که اين رسانه ها در اقدامي هماهنگ علت استعفاي جنتي را مسائلي نظير مخالفت علما با کنسرت هاي برگزار شده با مجوز وزارت ارشاد دانسته اند.

 

رفتار دوگانه دولت در ماجراي استعفاي جنتي قابل تأمل است؛ دولت از يک سو سعي دارد در مقابل اين استعفا سکوت کرده و صحبتي راجع به علت اين استعفا نکند تا بار منفي احتمالي حاصل از اين استعفا را بر دوش علما و منتقدين کنسرت ها بگذارد.

 

از طرف ديگر دولت سعي کرده است با عدم مخالفت با اين استعفا، فضاي انتخاباتي را در جامعه پياده کرده تا نمايشي براي جلب آراي مردم بازي کند.

 

در حالي که کمتر از يک سال تا برگزاري انتخابات رياست جمهوري زمان باقي مانده است، دولت به هيچ يک از وعده هاي خود عمل نکرده و حتي وعده گشايش در شرايط پسابرجام نيز حاصل نشده است.

 

دولت براي منحرف کردن افکار عمومي به جاي آنکه جنتي را به خاطر عملکرد ناشايستش مواخذه کند فضا را براي استعفاي او فراهم کرده است تا در نهايت با استعفاي او هم از بار اقدامات چند ساله جنتي رهايي پيدا کند و هم فرصتي براي مظلوم نمايي به دست آورد.

 

هرچند هنوز پشت پرده اصلي استعفاي جنتي و موافقت ضمني دولت با او عيان نشده است اما آنچه که اهميت دارد اين است که عملکرد جنتي به عنوان وزير ارشاد اگرچه مطلوب نبوده اما در حالي که دولت تلاش مي کند ساير وزرا با عملکرد ضعيف را از شرايط استيضاح نجات دهد، براي ماندن جنتي تلاشي نمي کند.

 

رسانه هاي زنجيرهاي هم شايد بهتر باشد به جاي تلاش براي حل معماي جنتي به تبعيت از دولت سکوت پيشه کنند تا پروژه مظلوم نمايي دولت در آستانه انتخابات کامل شود.

 

آنچه که اهميت دارد دولت سعي دارد بازي دو سر باخت خود را به يک بازي دو سر برد تبديل کند؛ عملکرد ضعيف جنتي و همچنين حاشيه هاي او با سکوت دولت، جنتي را تبديل به شهيد مظلوم کنسرت ها کرده است؛ دولت با سکوت خود مي خواهد به علما اعلام کند که گردن به دستورات آنها نهاده اين در حالي است که واقعيت ماجرا چيزي خارج از اين موضوعات بوده و به زودي مشخص مي شود.

 

جنتي چه بماند و چه برود، دولت نتواسته است به وعده هاي خود در زمينه بهبود معيشت مردم و گشايش امور کشور عمل کند و امروز بر خلاف وعده هاي اوليه برجام نه تنها گشايشي ايجاد نکرده بلکه رفتار غرب در قبال ايران را جسورانه تر کرده است.

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس